Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Με φόρα έρχεται..

Καλημέρα και χρόνια πολλά στον Ιωάννη και την Ιωάννα που έχουν την τιμητική τους απόψε.Και αφού έχω την ευχέρεια να γράφω και ότι θέλω τις καλύτερες μου ευχές στο κουμπαράκι μου για την ονομαστική του εορτή..
Τώρα να σχολιάσω τα χθεσινά αποτελέσματα στις επιλογές μου??Τι να πω ρε παιδιά εντάξει συνολικά δεν ήταν και η καλύτερη μας μέρα αλλά όταν χάνεις το X2 της Μόντενα η οποία προηγείται μέχρι το 87' με 0-1 και δέχεται 2 γκολ μέσα σε 2 λεπτά τότε τι να πεις..Είναι αυτά τα τελευταία λεπτά που μονίμως κάποιο αρνητικό γκολ θα μας φέρουν.
Μπροστά μας έχουμε ένα κουπόνι που δε μου πολυγεμίζει το μάτι,το κύπελλο Αγγλίας δε το συμπαθώ γιατί κάθε χρόνο γίνονται πάρα πολλές εκπλήξεις ενώ και τα υπόλοιπα πρωταθλήματα που ξαναρχίζουν μετά τη διακοπή δε βγάζουν κάτι καλό.Γι'αυτό αποφάσισα να πάω με μόλις 2 σημεία από πρωταθλήματα που δεν είχαν μεγάλο χρόνο διακοπής και βλέπουμε..

1)ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ  +0.25 @ 1.875
2)ΣΤΟΚΠΟΡΤ  +0.75 @ 1.825
Ποντάρισμα 150 μονάδες ανά παιχνίδι

ΑΡΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ:10.000 MONAΔΕΣ
ΑΝΟΙΚΤΟ BET:300 MONAΔΕΣ
ΤΡΕΧΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ:8.711,5 MONAΔΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου